Jurnalul lui Chivu

 

Ora 7:03. Mă trezesc. Adelina murmură în somn: "Dau legătura în studio". Mă transfer în bucătărie să-mi fac o cafea.

Ora 7:18. Deschid calculatorul. Sînt încă pe ebay.

Ora 11:48. Aterizăm la Madrid. Ca să mă recunoască Ramon, ţin un cartonaş pe care scrie "Chivu".

Ora 15:32. Calderon n-a venit, dar am primit o ofertă de la nişte tipi care vînd gel. Bagajele sînt la Manchester. Zăpăcitul de Giovanni a încurcat negocierile.

Ora 16:09. În avion spre Barcelona. Sună Calderon. Giovanni negociază cu pilotul să ne întoarcem la Madrid.

Ora 16:10. Nişte băieţi au deturnat avionul spre o ţară arabă. Sigur mă vrea Loţi! Ce chestie, la ăştia banderola de căpitan se poartă pe frunte!

Ora 16:11. SMS de la Calderon. "Cristi, o lăsăm pe altădată. L-am luat pe Rădoi. Vb, sînt la o transfuzie". Giovanni negociază, dar cică băieţii şi-au luat ţeapă cu ultimii români răpiţi.

Ora 18:03. Giovanni rezolvă cu arabii. A cedat 90 la sută din drepturile pentru un viitor transfer al lui Mutu la Chelsea şi i-a făcut acţionari la Emirates. Îi lipeşte pilotului o sută de parai pe frunte şi-i spune: "Milano!".

Ora 20:25. Milano, vînt puternic. Poate nu era rău să semnez contractul ăla din Barcelona. Alergînd prin aeroport, am încercat să evit un cărucior de bagaje. La spital, doctorii mi-au spus că aveam ligamentele încrucişate, dar le-au rezolvat.

Ora 22:01. Ne întîlnim cu Moratti în faţa Domului. Întîmplător. Ca să-i demonstrez că sînt în formă, încerc să-l prind, dar fuge prea repede. Cînd l-am ajuns, Adelina îi luase deja interviul.

Ora 22:34. Din nou tratative. Adelina mă roagă să-i cumpăr un Cartier. Vrea unul ultracentral, eu îi propun o suburbie. Giovanni mă ajută şi-l scoate la zonă rezidenţială.

Ora 23:00. O nouă ofertă! Bip de la Pătruleasa. Suspend negocierile, îl iau pe Giovanni şi plecăm spre ţară.

Niciun comentariu: