Sinucigas

Un tip necajit si firav statea nehotarat in fata unui pahar mare de bere, într-un local de la periferie. Apare un smecher, ii aplica doua peste ochi, ii ia cupa de bere si o da rapid pe gat. Asta firavu', naucit, se ghemuieste jos si începe sa se jeleasca ....
- Ce ai, ma piticule ? Plangi pentr-o bere?
- Fii atent, barosane ! De dimineata m-a parasit nevasta, a golit casa toata si-a lasat intretinerea pe toata iarna neplatita, mi-a golit cardul de credit, sa ajung sa-mi ia casa - banca si mi-a luat si jaful de masina. Dupa-amiaza, ma ia seful la rost ca n-am fost atent la un contract si-mi pierd slujba; incerc, venind aici, sa ma arunc in fata trenului, dar o ia pe alta linie, de-alaturi... incerc sa ma spanzur sub pasajul de cale ferata si se rupe funia cu mine, apoi vreau sa-mi bag un cutit luat din piata si sa ma sfartec si se rupe lama.
Cu ultimii bani, iau de la farmacie, verde de Paris, imi cumpar o bere la kil, torn otrava in cupa, mestec bine cu paiul in ea si imediat vii tu, ca un barosan, si o bei !!! CE soarta....

Niciun comentariu: